Global Storytellers is een wereldwijde verhalen organisatie die wil bijdragen aan onderlinge verbondenheid van alle mensen op deze planeet door de verzameling en uitwisseling van persoonlijke verhalen. Met een team van creatieven werken wij aan de positionering van de missie en het de wereld in brengen van de verhalenproducten die Global Storytellers creëren zoals Cup of Stories en Storybook.
Uma werkt mee aan de algehele communicatie strategie en de conceptualisering van de diverse uitingen. Verder produceert Uma de bewegend beeld producties zoals de trailer voor Cup of Stories, de mock up voor Storybook en de awareness video’s voor de instagram verhalen van Global Storytellers.
Chris Karthaus is product-developer bij Global Storytellers. Hij zet de lijnen uit voor de creatie van producten als Cup of Stories. Tevens is hij betrokken bij alle tekstdesign voor onder andere de postcards maar ook voor Storybook.
Studio Ravivo creëerde samen met Chris Karthaus de brand en zij werkten dat samen uit in de brandguide. Sivan Ravivo
creëert visuele stilstaande uitingen die worden ingezet op de website en de social media kanalen. Tevens werkt zij aan korte animaties die zowel de stories als de missie van Global Storytellers verbeelden.
Stella Boumans is verantwoordelijk voor de uitwerking van de communicatie en marketing strategie van Global Storytellers. Tevens geeft zij richting aan de crowdfunding campagnes, de maandelijkse nieuwsbrieven en communicatie rond events zoals de Story Campfires van Global Storytellers.