In onze studio werken we met de overtuiging – eerst het verhaal, dan de verbeelding, dan de vorm. We geloven dat een verhaal op zichzelf de kracht moet hebben de verbeelding te stimuleren. Een verhaal moet kunnen aanzetten tot actie, het hart raken en de emotie wakker maken.

Onze werkwijze bestaat eruit dat we met veel vragen en een open houding de opdrachten die we krijgen tegemoet treden. Dit doen we om het beste antwoord te vinden op een briefing van onze klanten en tegelijkertijd een herhaling van ideeën te voorkomen. Dit is waarom onze verhalen zich in veel verschillende vormen uiten.

De creatie van een bewegend beeld concept ligt voor ons aan de basis van de samenwerking. Hierop volgt de periode van realisatie en distributie. In de conceptfase wordt steeds de impact die de bewegend beeld producties gaan hebben meegenomen. Het distributieplan en daarmee de contentstrategie en de te realiseren impact zijn van grote invloed op de creatie van de video of video’s, de documentaire of de campagne.

Neem vooral contact op om ons en onze studio te leren kennen via info@umamedia.nl of bel 0610106866